La Borsa
Més valors
Economia

Nova campanya de promoció de Ripoll

Ripoll ha engegat una nova campanya turística amb el lema Ripoll per #compartir, que s’allargarà fins al 30 de novembre. L’objectiu és, d’una banda, fidelitzar el turista i aconseguir que torni a la ciutat fora de temporada, i, de l’altra, que faci difusió de Ripoll al seu cercle familiar i d’amistats. Per això, es donaran 35 vals de descompte i obsequis per bescanviar als comerços, restaurants i serveis adherits a la campanya. Es tracta d’una postal doble de Ripoll que conté els vals de descompte, que no són personals, així que es poden regalar a una altra persona. La regidora de Turisme de Ripoll, Manoli Vega, ha explicat que la campanya té per objectiu fer que la gent tingui ganes de tornar i que difongui tot el que es pot trobar a la vila. La tècnica de Turisme de l’Ajuntament, Virtu Cuadros, ha explicat que han optat per un embalatge que lligui el passat i el futur, i per això la forma clàssica que consistiria a enviar una postal.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Sassoli defensa l’Eurocambra de l’acusació de retardar el pla econòmic: “Ningú vol bloquejar un procés tan important”

Brussel·les

L’euríbor baixa a un nou mínim històric del -0,415%

barcelona

“Workation” i “coliving”, noves tendències laborals

barcelona

L’Estat suspèn l’objectiu de dèficit dels territoris

barcelona

Estalvi energètic del 70% amb la fusta tecnològica

girona

Vallter i Núria clouen la temporada d’estiu

Setcases

L’Estat retalla 86 milions als fons per a polítiques actives d’ocupació de Catalunya el 2020

barcelona

Ikea inaugura un centre a Sant Pere de Ribes

barcelona

L’FMI avala que l’Estat suspengui l’objectiu de dèficit perquè és “crucial” mantenir el suport a l’economia i les rendes

Brussel·les